چطور میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال شده است.
چقدر زمان می برد تا سفارش من ارسال شود؟
- سفارشات شهر تهران از زمان ثبت سفارش طی 2 روز کاری؛ ثبت سفارش تا ساعت 11 هر روز، ارسال همان روز و ثبت سفارش بعد از ساعت 11 هر روز، ارسال یک روز کاری بعد از ثبت سفارش
- سفارشات شهرهای دیگر 3 الی 7 روز کاری؛ سفارشاتی که تا ساعت 11 هر روز ثبت شوند طی همان روز به پست تحویل داده میشوند و سفارشات بعد از ساعت 11 طی یک روز کاری بعد از ثبت سفارش، تحویل پست می شوند و طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما میرسند.
ارسال کالا در ایسل به چند روش است؟
- تحویل حضوری از شرکت ایسل (شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 الی 18، پنج شنبه ساعت 11 الی 14
- ارسال اکسپرس (فقط محدوده ی شهر تهران به جز مناطق 21 و 22 )
- ارسال با پست
چطور میتوانم سفارشم را تغییر دهم یا لغو کنم؟
برای تغییر یا لغو سفارش با پشتیبانی ایسل تماس بگیرید. در صورت تایید تیم پشتیبانی مبنی بر تغییر سفارش یا لغو سفارش، هزینهی سفارش به شما بازگردانده خواهد شد.
چطور میتوانم کد رهگیری سفارشم را داشته باشم؟
کد رهگیری سفارش شما بعد از تکمیل مراحل خرید برایتان توسط پیامک ارسال میشود. همچنین از طریق تماس با پشتیبانی میتوانید از کد رهگیری خود مطلع شوید.
آیا میتوانم آدرس دریافت سفارشم را تغییر دهم؟
بله، برای تغییر آدرس با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست تغییر آدرس خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم کالا را عودت دهم؟
- در صورت بروز مشکل یا انصراف از خرید، ظرف 7 روز کاری از تاریخ دریافت کالا، میتوانید کالا را عودت دهید.
- در صورتی که پیش از باز کردن جعبهی کالا با خرابی جعبه مواجه شدید، پس از هماهنگی تلفنی با پشتیبانی کالا را به شرکت ایسل عودت دهید. چنانچه خرابی کالا به تایید پشتیبانی برسد کالای جایگزین برای شما ارسال میشود.
- در صورت مواجه با مشکلات فنی، لازم است با شرکت گارانتی محصول تماس بگیرید.