کلیه کاربرای گرامی که قصد خرید از سایت ایسل رو دارن، بعد از مطالعه کامل مفاد قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ایسل قادر به عضویت و خرید از سایت هستن. عضویت در سایت فروشگاهی ایسل به معنی مطالعه و قبول توافق نامه ذکر شده از سمت کاربر هستش.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشه که با اطلاعات کاربری خودش که در فرم ثبتنام درج کرده، به ثبت سفارش یا هرنوع استفاده از خدمات سایت ایسل اقدام کنه. همچنین از اونجا که ایسل یک وبسایت فروشگاهی تخصصی گوشی و لوازم جانبیه، طبق قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف کننده هر شخصیه که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکنه.
قوانین و مقررات
ایسل موظفه کالایی مطابق با مشخصات فنی ثبت شده در سایت، که مشتری اون رو انتخاب کرده و سفارش داده ، برای مشتری ارسال کنه.
ایسل موظفه مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ رو دقیقا مثل همون چیزی که مشتری انتخاب کرده، براش ارسال کنه.
با توجه به نوسانات قیمتها در بازار، قیمتها هر لحظه در ایسل تغییر میکنن و بعد از تایید سفارش از سمت ایسل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نداره.
بعد از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و یا آدرس محل تحویل وجود نداره.
سفارشات ثبت شده در ایسل به صورت آكبند ارسال میشن.
با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکنه یک مدل کالا رو با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنن (مثل تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه اون مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط ایسل قید نشده باشه، لازمه مشتری در زمان سفارش اون کالا در سبد خرید، سوالات خودش رو در مورد مشخصاتی که در نظر داره مطرح کنه، تا توسط واحد پشتیبانی ایسل (چت آنلاین ، مرکز تماس ایسل) کنترل بشه و کاربر بعد از دریافت پاسخ، اقدام به پرداخت و خرید کالا بکنه.
قیمت همه كالاها در سایت مشخصه و هیچ هزینهای بهجز هزینه حمل به اون اضافه نمیشه.
تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری (شنبه الی چهارشنبه ساعت 10 الی 18 و پنجشنبه از ساعت 10 الی 16 ) انجام میشه و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزلهی تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت ایسل هستش.
مسئولیت همه كالاها موقع ارسال به عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل هست و تمامی کالاهای گرون قیمت مثل موبایل، تبلت و لوازم جانبی بیمهی حمل میشن. ایسل هم پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده هستش.
موقع دریافت سفارش، مشتری موظف به کنترل بستهبندی سفارش هست تا در صورتی که نقصی در بسته و یا محتوای اون در اثر حمل پیش اومده باشه اون رو در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کنه و از دریافت کالا خودداری کنه و این اتفاق رو حداکثر ظرف 24 ساعت به ایسل اطلاع بده تا ایسل بتونه پیگیریهای لازم رو انجام بده.
مشتری وظیفه داره بعد از دریافت سفارش، کالا رو با فیلم برداری جعبه گشایی کنه و از نظر ظاهری بررسی کنه و در صورت داشتن هر گونه اشکال ظاهری، شرح اشکال رو حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان تحویل به ایسل اعلام کنه؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری ، ایسل مسئولیتی در قبال اون نداره.
مشتری موظفه موقع دریافت سفارش کاملا اون رو از نظر مشخصات کالا بررسی کنه تا در صورتی که مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت ایسل داشته باشه مورد رو حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان تحویل، به ایسل اعلام کنه، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات، ایسل مسئولیتی در قبال اون نداره.
کالایی که دارای اشکال فنی باشه (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی ایسل قرار گرفته باشه) بعد از برگشت به ایسل مورد بررسی قرار میگیره و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان ایسل کالای جایگزین برای مشتری ارسال میشه و یا وجه اون ظرف یک روز کاری به حساب مشتری بازگشت داده میشه.
در صورتی كه كالای مشتری دچار نقص فنی باشه و توسط افرادی غیر از كارشناسان ایسل بررسی و یا تعمیر بشه، ایسل مسئولیت اون رو برعهده نمیگیره.
در صورتی كه به دلیل هر نوع كار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای مشتری به وجود بیاد ایسل از پس گرفتن اون کالا معذوره.
اگه كالای مشتری دچار نقص فنی باشه (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی ایسل قرار گرفته باشه) و مشتری ظرف 7 روز از زمان دریافت اون رو به ایسل بازگشت بده هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهدهی ایسل هستش.
در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشه و مورد استفاده قرار نگرفته باشه مشتری میتونه اون رو تا یک روز کاری بعد از دریافت کالا به آدرس ایسل بازگشت بده و وجه اون رو بعد از کسر هزینه ارسال ، دریافت کنه. همچنین هزینه بازگشت کالا به ایسل در صورت انصراف مشتری از خرید به عهده مشتری هستش.
در صورت وجود اشکال و یا انصراف مشتری برای بازگشت کالا ، مشتری موظفه کالا رو همراه با همه لوازم ، به درستی بستهبندی کنه و محصول رو بیمه حمل کنه و به آدرس ایسل ارسال کنه؛ در صورت آسیب به کالا در حین حمل ، در صورتی که کالا بیمه نشده باشه و بسته بندی به درستی صورت نگرفته باشه ، مسئولیت اون به عهده مشتری هستش.
امکان بازگشت وجه تنها به حسابی که از اون حساب ، کالای مشتری خریداری شده وجود داره و ایسل از واریز وجه به حساب شخص دیگه یا شماره حساب دیگهای معذوره.
ایسل همیشه در تلاشه که کالا رو با بهترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسونه به همین دلیل امکان خرید عمده گوشی موبایل از ایسل وجود نداره. در همین راستا محدودیتهایی در روند ثبت سفارش از نظر سقف مبلغ و تعداد وجود داره. در این راستا سفارشهایی که بدون توجه به این محدودیتها به صورت تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت بشن، لغو میشن و وجه، ظرف 72 ساعت کاری به حساب پرداخت کننده برمیگرده.
در صورت لغو سفارش، ایسل حداقل 3 روز کاری مهلت داره تا وجه رو بازگشت بده. وجه فقط به همون حسابی که پرداخت از اون انجام شده، بازگشت داده میشه. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای بازگشت وجه الزامیه.
خرید آنلاین از ایسل فقط از طریق سایت www.ecell.ir امکان پذیره. فعالیت ایسل در اینستاگرام فقط با اکانت ecell.ir@ هستش. همچنین ایسل در تلگرام وتوییتر هم فعالیت داره. لطفا ایسل رو تنها از حساب های رسمی دنبال کنین و مراقب سودجویان باشین. هرگونه سواستفاده از نام و برند ایسل پیگرد قانونی داره.