قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ایسل

کلیه کاربران گرامی که قصد خرید از سایت ایسل را دارند ، پس از مطالعه کامل مفاد قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ایسل قادر به عضویت و خرید از سایت می باشند . عضویت در سایت فروشگاهی ایسل به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت ایسل اقدام کند. همچنین از آنجا که ایسل یک وبسایت فروشگاهی تخصصی گوشی و لوازم جانبی است ، طبق قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌نماید .

ایسل موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که مشتری  آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

ایسل موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه مشتری انتخاب کرده است ، برای او ارسال نماید.

با توجه به نوسانات قیمت‌ها در بازار، قیمت‌ها هر لحظه در ایسل تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی ایسل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس محل تحویل وجود نخواهد داشت.

سفارشات ثبت شده در ایسل بصورت آكبند ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط ایسل قید نشده باشد ،  لازم است مشتری در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد مطرح کند ، تا توسط واحد پشتیبانی ایسل (چت آنلاین ، مرکز تماس ایسل) کنترل شده و کاربر پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل به آن اضافه نخواهد شد.

تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری (شنبه الی چهارشنبه  ساعت 10 الی 18 و پنجشنبه از ساعت 10 الی 16 ) انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت ایسل می‌باشد.

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. ایسل نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

در هنگام دریافت سفارش ،  مشتری موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب این اتفاق حداکثر ظرف 24 ساعت به ایسل اطلاع داده شود (لینک راهنمای ارتباط  با ایسل) تا ایسل بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

مشتری موظف است پس از دریافت سفارش کالا را با فیلم برداری جعبه گشایی کرده و از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر گونه اشکال ظاهری، شرح اشکال را حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان تحوی به ایسل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری ، ایسل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت ایسل داشته باشد مورد را حداکثر ظرف 24 ساعت  از زمان تحویل به ایسل اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات ایسل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

کالایی که دارای اشکال فنی ‌باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی ایسل قرار گرفته باشد) پس از برگشت به ایسل مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان ایسل کالای جایگزین برای مشتری ارسال شده  و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب مشتری بازگشت داده  خواهد  شد.

در صورتیكه كالای مشتری دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان ایسل بررسی و یا تعمیر شود، ایسل مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای مشتری به وجود آید ایسل از پس گرفتن آن كالا معذور است.

چنانچه كالای مشتری دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی ایسل قرار گرفته باشد) و مشتری ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به ایسل بازگشت دهد هزینه بازگشت و ارسال مجدد بر عهده ایسل خواهد بود.

در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد مشتری می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس ایسل بازگشت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال ، دریافت نماید. همچنین هزینه بازگشت کالا به  ایسل در صورت انصراف مشتری از خرید بر عهده مشتری می‌باشد.

در صورت وجود اشکال و یا انصراف مشتری برای بازگشت کالا ، مشتری موظف است کالا را همراه با همه لوازم ، به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس ایسل ارسال نماید؛ در صورت آسیب به کالا در حین حمل ، در صورتی که کالا بیمه نشده باشد و بسته بندی به درستی صورت نگرفته باشد ، مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.

امکان بازگشت وجه تنها به حسابی که از آن حساب ، کالای مشتری خریداری شده است وجود دارد و ایسل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

ایسل همواره در تلاش است که کالا را با بهترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند به همین منظور امکان خرید عمده گوشی موبایل از ایسل وجود ندارد. در همین راستا محدودیت هایی در روند ثبت سفارش از نظر سقف مبلغ و تعداد وجود دارد. در این راستا سفارش هایی که بدون توجه به این محدودیت ها به صورت تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه ظرف 72 ساعت کاری به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.

در صورت لغو سفارش، ایسل حداقل 3 روز کاری مهلت دارد تا وجه را بازگشت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، بازگشت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای بازگشت وجه الزامی است.

خرید آنلاین از ایسل تنها از طریق سایت www.ecell.ir امکان پذیر است. فعالیت ایسل در اینستاگرام تنها با اکانت ecell.ir@  می‌باشد. همچنین ایسل در تلگرام ….و توییتر……. نیز فعالیت دارد. لطفا ایسل را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند ایسل پیگرد قانونی خواهد داشت.