میتونم در تمام ساعات شبانه روز سفارشم رو ثبت کنم؟
بله. شما میتونین در تمام ساعات شبانه روز سفارش خودتونو ثبت کنین.
چقدر زمان میبره کالا بعد از ثبت سفارش به دست من برسه ؟
در صورتی که سفارش در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 و در روز پنجشنبه تا ساعت 12 ثبت بشه، ارسال سفارش در همون روز صورت میگیره. اگه بعد از این بازه زمانی ثبت سفارش انجام بگیره، ارسال سفارش در روز کاری بعد انجام میشه.
در تهران طبق شرایط بالا در همون روزی که ثبت سفارش صورت بگیره، محصول به دستتون میرسه و در شهرستانها بعد دو تا سه روز کاری محصول در اختیارتون قرار میگیره.
همه کالاهای ایسل دارای گارانتی هستن؟
همه موبایلها و تبلتها دارای گارانتی هستن و 90 درصد لوازم جانبی، گارانتی شامل حالشون میشه.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خودم رو مرجوع کنم؟
شما تا هفت روز فرصت دارین محصولتون رو مرجوع کنین.
در چه شرایطی میتونم کالای خودم رو مرجوع کنم؟
اگه محصولتون مشکلی داره تحت هر شرایطی تا 7 روز میتونین محصول رو مرجوع کنین.
کالایی که از ایسل خریدم، بعد از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطوری میتونم از گارانتی استفاده کنم؟
خیلی راحت با تماس با مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و کسب اطلاع از مرکز گارانتیتون، محصولتون رو به مرکز گارانتی ببرین و از گارانتی استفاده کنین.
چطوری گوشی جدیدم رو فعال (رجیستر) کنم؟
با شماره گیری #7777* میتونین خیلی راحت گوشیتون رو فعال کنین و در صورت بروز هر مشکل با مرکز پشتیبان تلفنی ایسل تماس بگیرین تا مشکلتون حل بشه.
اگه از خریدم بعد از تحویل کالا منصرف بشم میتونم اون رو برگردونم؟
با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و در صورت داشتن شرایط ضمانت هفت روزه میتونین محصول رو مرجوع کنین.
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشه، میتونم اون رو مرجوع کنم ؟
بله، با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و در صورت داشتن شرایط ضمانت هفت روزه میتونین محصول رو مرجوع کنین.
در شهرهای غیر از تهران چطوری میتونم کالا رو مرجوع کنم ؟
با اطلاع به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و بعد با ارسال پستی(شرکت پست) محصول رو برای ایسل مرجوع کنین.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چطوریه؟
در صورتی که خواستین کالایی رو مرجوع کنین به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل اطلاع بدین و بعد محصول رو با پست برای ما مرجوع کنین.
چطوری درخواستم رو جهت بازگردوندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع بدم؟
با تماس به مرکز پشتیبانی تلفنی ایسل به ما اطلاع بدین که قصد دارین به هر دلیلی محصولتون رو مرجوع کنین.
اگه کالای تحویل داده شده مغایر با سایت باشه میتونم اون رو برگردونم؟
بله،حتما. در صورت بروز این مشکل ما محصول رو از شما پس میگیریم و محصول مورد نظرتون رو تحویلتون میدیم.
اگه از تاریخ گارانتی کالایی که خریدم، مدتی گذشته باشده، گارانتی چطوری محاسبه میشه؟
گارانتی محصول شما از زمان فعالسازی به مدت 18 ماه برای شما وجود داره و بعد از این تاریخ گارانتی شما به اتمام رسیده.
اگه موقع تحویل سفارش متوجه بشم که کالا آسیب دیده، میتونم اون رو تحویل نگیرم؟
بله. اگه این مشکل براتون به وجود اومد، محصول رو تحویل نگیرین تا ما دوباره محصول جدیدی براتون ارسال کنیم.
چرا بعد از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام "کد معتبر نیست" مواجه میشم؟
این مشکل طبیعیه و بعد از یک هفته تا ده روزبا وارد کردن دوباره کد حل میشه. اگه بعد از این مدت باز هم این مشکل براتون حل نشد با مرکز پشتیبانی تلفنی ایسل تماس بگیرین تا مشکلتون رو حل کنن.
چطوری میتونم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده رو اعلام کنم؟
شما میتونین به صورت چت آنلاین در سایت یا پیام به واتس آپ به شماره 09919346954 درخواست مرجوعی خودتون رو اعلام کنین.
هزینه ارسال باربری چقدره؟
هزینه ارسال با پیک (اکسپرس) 45 هزار تومان و ارسال با پست 34 هزار تومان هستش.
بازه زمانی و هزینه ارسال برای شهرستان پس از ثبت سفارش چند روز هستش؟
ارسال با پست پیشتاز 2 الی 3 روزکاری.
فروش به صورت رسمیه ؟
بله، فروش به صورت کاملا رسمی صورت میگیره.
قیمتها و موجودیهای سایت به روزه؟
بله، موجودی و قیمتهای سایت هرروز بهروز میشن.
شرایط لغو سفارش چطوریه؟
در صورت تمایل به لغو سفارش اگه هنوز هزینه محصولتون رو پرداخت نکرده باشین با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل به ما اطلاع بدین و بدون نیاز به انجام کاری سفارشتون رو لغو کنین، اگرهم هزینه رو پرداخت کرده باشین با ما تماس بگیرین تا هزینه رو ظرف 48 ساعت به حسابی که باهاش پرداخت کردین واریز کنیم.
چطوری محصولات رو با هم مقایسه کنم؟
خیلی راحت با انتخاب گزینه مقایسه محصولات، به مقایسه کالاها باهم بپردازین.
مراحل دریافت فاکتور رسمی چطوریه؟
شما میتونین در توضیحات خرید ذکر کنین که فاکتور میخواین و فاکتور رو به نام چه کسی و برای چه کسی میخواین تا ما بتونیم براتون فاکتور صادر کنیم.
مبلغ از حساب کم شد اما سفارش در وضعیت پرداخت نشده قرار گرفت چیکار کنم؟
در صورت بروز این مشکل با مرکز پشتیبان تلفنی تماس بگیرین تا مشکل رو پیگیری و حل کنن.
نحوه فعال کردن بیمه چطوریه؟
شما موقع خرید با انتخاب گزینه خرید محصول با بیمه به صورت پیشفرض محصول رو با بیمه خریداری میکنین.