سوالات متداول

بله. شما می‌تونین در تمام ساعات شبانه روز سفارش خودتونو ثبت کنین.

در صورتی‌‌‌‌‌‌‌ که سفارش در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 و در روز پنجشنبه تا ساعت 12 ثبت بشه، ارسال سفارش در همون روز صورت می‌گیره. اگه بعد از این بازه زمانی ثبت سفارش انجام بگیره، ارسال سفارش در روز کاری بعد انجام می‌شه.

در تهران طبق شرایط بالا در همون روزی که ثبت سفارش صورت بگیره، محصول به دست‌تون می‌رسه و در شهرستان‌ها بعد دو تا سه روز کاری محصول در اختیارتون قرار می‌گیره.

همه موبایل‌ها و تبلت‌ها دارای گارانتی هستن و 90 درصد لوازم جانبی، گارانتی شامل‌ حال‌شون می‌شه.

شما تا هفت روز فرصت دارین محصول‌تون رو مرجوع کنین.

اگه محصول‌تون مشکلی داره تحت هر شرایطی تا 7 روز می‌تونین محصول رو مرجوع کنین.

خیلی راحت با تماس با ‌‌‌‌‌‌‌‌‌مرکز پشتیبان تلفنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایسل و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب اطلاع از مرکز گارانتی‌تون، محصول‌تون رو به مرکز گارانتی ببرین و از گارانتی استفاد‌‌‌‌‌‌ه کنین.

با شماره گیری #7777* می‌تونین خیلی راحت گوشی‌تون رو فعال کنین و در صورت بروز هر مشکل با مرکز پشتیبان تلفنی ایسل تماس بگیرین تا مشکل‌تون حل بشه.

با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و در صورت داشتن شرایط ضمانت هفت روزه می‌تونین محصول ‌رو مرجوع کنین.

بله، با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و در صورت داشتن شرایط ضمانت هفت روزه می‌تونین محصول ‌رو مرجوع کنین.

با اطلاع به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل و بعد با ارسال پستی(شرکت پست) محصول رو برای ایسل مرجوع کنین.

در صورتی که خواستین کالایی رو مرجوع کنین به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل اطلاع ‌بدین و بعد محصول رو با پست برای ما مرجوع کنین.

با تماس به مرکز پشتیبانی تلفنی ایسل به ما اطلاع بدین که قصد دارین به هر دلیلی محصول‌تون رو مرجوع کنین.

بله،حتما. در صورت بروز این مشکل ما محصول رو از شما پس می‌گیریم و محصول مورد نظرتون رو تحویل‌تون می‌دیم.

گارانتی محصول شما از زمان فعال‌سازی به مدت 18 ماه برای شما وجود داره و بعد از این تاریخ گارانتی شما به اتمام رسیده.

بله. اگه این مشکل براتون به وجود اومد، محصول رو تحویل نگیرین تا ما دوباره محصول جدیدی براتون ارسال کنیم.

این مشکل طبیعیه و بعد از یک هفته تا ده روزبا وارد کردن دوباره کد حل می‌شه. اگه بعد از این مدت باز هم این مشکل براتون حل نشد با مرکز پشتیبانی تلفنی ایسل تماس بگیرین تا مشکل‌تون رو حل کنن.

شما می‌تونین به صورت چت آنلاین در سایت یا پیام به واتس آپ به شماره 09919346954 درخواست مرجوعی خودتون رو اعلام کنین.

هزینه ارسال با پیک (اکسپرس) 45 هزار تومان و ارسال با پست 34 هزار تومان هستش.

بله، فروش به صورت کاملا رسمی صورت می‌گیره.

بله، موجودی و قیمت‌های سایت هرروز به‌روز می‌شن.

در صورت تمایل به لغو سفارش اگه هنوز هزینه محصول‌تون رو پرداخت نکرده باشین با تماس به مرکز پشتیبان تلفنی ایسل به ما اطلاع بدین و بدون نیاز به انجام کاری سفارش‌تون رو لغو کنین، اگرهم هزینه رو پرداخت کرده باشین با ما تماس بگیرین تا هزینه رو ظرف 48 ساعت به حسابی که باهاش پرداخت کردین واریز کنیم.

خیلی راحت با انتخاب گزینه مقایسه محصولات، به مقایسه کالاها باهم بپردازین.

شما می‌تونین در توضیحات خرید ذکر کنین که فاکتور می‌خواین و فاکتور رو به نام چه کسی و برای چه کسی می‌خواین تا ما بتونیم براتون فاکتور صادر کنیم.

در صورت بروز این مشکل با مرکز پشتیبان تلفنی تماس بگیرین تا مشکل‌ رو پیگیری و حل کنن.

شما موقع خرید با انتخاب گزینه خرید محصول با بیمه به صورت پیش‌فرض محصول رو با بیمه خریداری می‌کنین.